Skip to main content

clouds and ......

Clouds and the sky and the wilderness

It is the dry land.

雲と空と荒野

乾ききった土地です。

A picture from the ground

Is everything gone?
Was it the time that there was nothing?

地上からの絵

何もかもがなくなってしまったのでしょうか。
何も存在していなかったころなのでしょうか。

A picture from the sky

There was nothing ……

上空からの絵

行けども行けども、何もなかったのですが……

Clouds and the sea

release

Water was released. Water soaked the land. The sea was born. The sea is spreading.
The sky is the same. The clouds are the same.

雲と海

開放

水が開放されました。水が土地を浸しました。海が生まれました。海が広がっていきました。
空は同じです。雲も同じです。

Increase

Water increased rapidly. The sea has become deep. The sea turned blue.

増水

水はどんどん増えました。海は深くなりました。海は青くなりました。

And The Ship Sails On / E La Nave Va

Federico Fellini may be on the ship.

そして、船は行く

その船にはフェデリコ・フェリーニが乗っているのかもしれません。

Comments

Popular posts from this blog

music 043 electronic minor music sketch

Born to run

Standin' on the corner

Will to freedom



Born to Run

Sweet Jane
Rock'n Roll


Yeah, it's alright.

music 036 ambient fantasy